Orange placemats

My placemats keep doing success.
This time, my colleague V. asked me to do two placemats in yellow and orange.
 As I don’t have much experience in combining colors,
this time I went to search some inspiration in Design Seeds
to find some combinations with orange. It’s difficult to choose, since all the combinations are perfect, but I like this “palace hues”, where I’ve got some inspiration.


Os meus individuais continuam a fazer algum sucesso.
Desta vez, a minha colega V. pediu-me para lhe fazer dois, em tons de laranja e amarelo.
Como não tenho muita experiência na combinação de cores e gosto
de procurar inspirações, desta vez pesquisei no site Design Seeds
 combinações com a cor laranja. Acaba por não ser fácil,
porque todas as combinações são perfeitas. Gostei destes
tons palacianos”, com laranja, azul-petróleo e verde, onde me inspirei.

Orange placemat


Comments